image Blogi 3/3
HubSpotin asiakaskeskeiset hyödyt
image Harjoittelu Balentorilla – itseohjautuvaa, luovaa, haastavaa ja aivan mahtavaa!

Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?





    Balentorille Kestomenestyjä-sertifikaatti!

    Kauppalehden vuosittaiset Menestyjä-logot saattavat olla tuttuja monelle toimijalle, mutta uusimmassa listauksessa Balentor liittyi mahtavaan joukkoon, johon yltäneet ansaitsivat Kestomenestyjä-logon! Vuosien 2012-2022 jatkuvasta menestyksestä kertova logo on kehityshaluisten asiakkuuksien, monipuolisten asiantuntijoiden ja yhteisen luottamuksen tulosta.

    Vahvan kasvu-uran motivoimana uskaltaa ehkä pikkuhiljaa sanoa, että poikkeuksellisien viime vuosien ja koronan tuomat haasteet alkavat olla selätetty. Muutokset ovat tuntuneet niin meillä Balentorilla kuin asiakkaillammekin, mutta vahvan pohjan, pitkien asiakassuhteiden, monipuolisen osaamisen, yhteen hiileen puhaltamisen ja onnistuneiden strategisten valintojen myötä olemme onnistuneet luomaan menestystä sekä asiakkaillemme että itsellemme. Kehitys vaatii uudistumista niin toimintamallien, rakenteiden, ihmisten, strategian kuin johtamisenkin tiimoilta, mutta tavoitteiden ollessa kirkkaina ja välietappien selkeinä, on onnistumisen kulmakivet luotu.

    Olemme muun muassa luoneet mahtavia kumppanuuksia viime aikoina. Näistä yhtenä merkittävänä mainittakoon HubSpot, joka tarjoaa mahdollisuuden yhdistää markkinointi, myynti ja asiakkuudenhoito saman järjestelmän sisälle luoden merkittävää kilpailuetua syvällisen asiakasymmärryksen kautta. Ensin rakastuimme järjestelmään itse, jonka jälkeen halusimme mahdollistaa sen käyttöönoton myös asiakkaillemme eli ryhdyimme sertifioiduksi HubSpot-kumppaniksi. Nyt maailmanluokan CRM:n käyttöönotto, räätälöinti ja kehitys onnistuu kaikki meidän kauttamme.

    Jotta ei katseltaisi vain taaksepäin, on hyvä vilkaista myös nurkan taakse tulevaan. Huhtikuun alussa julkaisimme tiedotteen johtavan OKR-ohjelmistotoimittajan Gtmhubin ja Balentorin kumppanuudesta. Tähän kelkkaan hyppäämme mukaan innolla, sillä OKR on puhututtanut asiakaskunnassamme varsinkin viime vuosina ja yhä useampi kaipaa tämän tyyppistä mallia strategian läpivientiin, arkeen kytkemiseen, henkilöstön sitouttamiseen ja tavoitteiden selkeyttämiseen. Nyt emme siis tarjoa ainoastaan OKR-ammattilaisen apua asiakkaillemme, vaan mahdollistamme myös merkittävää kasvua tekevän ohjelmiston tekemisen tueksi.

    Tilaa uutiskirjeemme

    Haluaisitko saada tuoreinta tietoa muutoksen vauhdittamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?

    Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
    Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.

    Ota yhteyttä ja pyydä tarjous

    Kerro hieman tilanteestanne ja tavoitteistanne, niin räätälöidään teille sopiva kokonaisuus yhdessä.





      Jos tarjouspyynnössänne on liitteitä, voitte lähettää tarjouspyynnön osoitteeseen info@balentor.fi

      Balentor
      Me olemme kumppanisi muutoksessa ja kehityksessä. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan päämääränsä toteuttamalla laajoja kehitysohjelmia, räätälöityjä täsmävalmennuksia sekä tutkimuksia ja arviointeja. Toimimme erityisesti johtamisen, asiakaskokemuksen, myynnin sekä työyhteisön kehittämisen alueilla.
      Kirjoitukseen liittyvät
      • Kaikki
      • Kirjoittajan
      • Kategorian
      • Tagien mukaan