Ota yhteyttä

Miten voimme olla avuksi?





Mentoring Blog

Valmentajan kynästä

Missä mennään liiketoiminnan laaja-alaisessa kehittämisessä, strategian jalkauttamisessa, johtamisen terävöittämisessä sekä asiakkuuksien ja myynnin haasteissa juuri nyt?
Tutustu asiantuntijoidemme ajankohtaisiin näkemyksiin ja toimialan tuoreimpiin trendeihin inspiroitumalla blogissamme!

Meidän on opittava oppimaan

Meidän on opittava oppimaan

Myyntijohtajan 7 valttikorttia – Oletko myyjiesi onnistumisen esteenä?

Myyntijohtajan 7 valttikorttia – Oletko myyjiesi onnistumisen esteenä?

Miten asiakasarvosta syntyy kilpailuetua?

Miten asiakasarvosta syntyy kilpailuetua?

Väärinymmärretty itseohjautuvuus

Väärinymmärretty itseohjautuvuus

Toistossa on voimaa – Palveluprosessit kilpailuedun vapauttajana

Toistossa on voimaa – Palveluprosessit kilpailuedun vapauttajana

Ratkaisumyynti – välillä se on vaikeaa

Ratkaisumyynti – välillä se on vaikeaa

Ota niskalenkki sähköpostistasi

Ota niskalenkki sähköpostistasi

Vuoden 2019 luetuimmat blogimme!

Vuoden 2019 luetuimmat blogimme!

Videoblogisarja:
Muutosjohtaminen – Muutos on mahdollisuus

Videoblogisarja:
Muutosjohtaminen – Muutos on mahdollisuus

Kuinka liikkeelle itseohjautuvuuden kehittämisessä?

Kuinka liikkeelle itseohjautuvuuden kehittämisessä?

Myynnin systematiikalle viriiliä väriä – Johda myyntiä fiksummin

Myynnin systematiikalle viriiliä väriä – Johda myyntiä fiksummin

Aina voi luovuttaa!

Aina voi luovuttaa!

Miten kasvaa huipputiimiksi? – Muutoskykyä yrityskulttuuriin valmentavalla johtajuudella

Miten kasvaa huipputiimiksi? – Muutoskykyä yrityskulttuuriin valmentavalla johtajuudella

Matka strategian käyttöönottoon –
4 tyypillisintä virhettä

Matka strategian käyttöönottoon –
4 tyypillisintä virhettä

Harjoittelu Balentorilla: Inspiroivaa, itseohjautuvaa ja monipuolista!

Harjoittelu Balentorilla: Inspiroivaa, itseohjautuvaa ja monipuolista!

Videoblogi:
Digitalisaatio – enemmän kuin teknologian ja prosessien uudistumista

Videoblogi:
Digitalisaatio – enemmän kuin teknologian ja prosessien uudistumista

Omaksu strateginen muutoksen johtajuus –
3 onnistumistekijää

Omaksu strateginen muutoksen johtajuus –
3 onnistumistekijää

Videoblogisarja:
Kohti asiakaskeskeisintä liiketoimintaa

Videoblogisarja:
Kohti asiakaskeskeisintä liiketoimintaa