Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?





    Referenssit

    Asiakkaitamme vuosien varrelta

    Intohimonamme on asiakkaidemme vaikuttava auttaminen. Olemme toimineet jo lähes 30 vuoden ajan yhteistyössä kansainvälisten ja valtakunnallisten pörssiyritysten, kasvuhakuisten pk-yritysten sekä kehityshakuisten julkisen sektorin organisaatioiden ja liikelaitosten kanssa.

    Katso asiakasvideomme tai lue kirjallisia asiakascasejamme ja kuule kokemuksia yhteistyöstämme suoraan asiakkaidemme suusta.

    Pyydä tarjous

    Asiakkaitamme

    Olemme toimineet yli 20 vuoden ajan lukuisten yritysten kehityskumppanina.

    Myyntimäärämme ovat kasvaneet 20-30% kappalemäärällisesti verrattuna kahden vuoden takaiseen!
    – Paytrail

    Täytyy hyväksyä, että kaikki asiat eivät ole täysin kunnossa. Johtaminen on jatkuva kehityskohde.
    – Rovio

    Isojen yritysten ja julkisten organisaatioiden asiakascaset

    Lue toteutuksistamme tutustumalla asiakascaseihin. Asiakkaamme kertovat kokemuksistaan ja saamistaan hyödyistä.

    Teollisuusyritys
    HubSpot kirkastamaan markkinointia, myyntiä ja asiakkuudenhoitoa

    Teollisuusyritys
    HubSpot kirkastamaan markkinointia, myyntiä ja asiakkuudenhoitoa

    Siun sote
    Työntekijäymmärryksen syventäminen henkilöstön sitoutumisen vahvistamiseksi

    Siun sote
    Työntekijäymmärryksen syventäminen henkilöstön sitoutumisen vahvistamiseksi

    Ropo Capital
    Esihenkilöille tukea muutosten onnistumiseksi

    Ropo Capital
    Esihenkilöille tukea muutosten onnistumiseksi

    Granlund
    Strategiatyöhön kirkkautta ja selkeät kasvu-urat

    Granlund
    Strategiatyöhön kirkkautta ja selkeät kasvu-urat

    Orient Occident
    Itseohjautuvuudella valta ja voima asiakasrajapintaan

    Orient Occident
    Itseohjautuvuudella valta ja voima asiakasrajapintaan

    Neles
    Resilienssiä henkilöstön ja johdon avuksi

    Neles
    Resilienssiä henkilöstön ja johdon avuksi

    Etteplan
    Strategiatyö fasilitoiden käytäntöön

    Etteplan
    Strategiatyö fasilitoiden käytäntöön

    Gradia
    Yhdessä enemmän hyötyä

    Gradia
    Yhdessä enemmän hyötyä

    Myyntiorganisaatio
    Myynnin rakenteiden kehittäminen

    Myyntiorganisaatio
    Myynnin rakenteiden kehittäminen

    Mediatalo
    Asiakaskeskeisen kulttuurin rakentaminen

    Mediatalo
    Asiakaskeskeisen kulttuurin rakentaminen

    Paytrail
    Asiakaskokemuksen ja myynnin muutos

    Paytrail
    Asiakaskokemuksen ja myynnin muutos

    Netum
    Asiakaskokemuksen parantamisella kasvuun

    Netum
    Asiakaskokemuksen parantamisella kasvuun

    Työterveys Aalto
    Kokonaisvaltainen muutos

    Työterveys Aalto
    Kokonaisvaltainen muutos

    Pirkanmaan Voimia
    Esimiestyön ja tutkimusten kokonaisvaltainen symbioosi

    Pirkanmaan Voimia
    Esimiestyön ja tutkimusten kokonaisvaltainen symbioosi

    Metso
    Esimiestyön kehittämisellä muutoksen polulle

    Metso
    Esimiestyön kehittämisellä muutoksen polulle
    Videot

    Referenssit mieluummin videona?

    Paytrail – Asiakaskokemukseen ja myyntiin muutosta

    Arkea ravistelevaa muutosta asiakaskokemukseen. Paytrailin myyntijohtaja Johannes Kumpukoski otti yhteistyöstä kertomisen mahdollisuuden ilolla vastaan.

    Netum – Paremmalla asiakaskokemuksella kasvuun

    Strateginen kehittäminen asiakaskokemuksen mittaamisen tutkaparina. Netumin toimitusjohtaja Matti Mujunen, avasi mielellään yhteistyön vaiheita ja käsiteltyjä teemoja tarkemmin.

    Työterveys Aalto – Kokonaisvaltainen muutos

    Työterveys Aalto on ollut Balentorin pitkäaikainen kumppani jo monia vuosia. Toimitusjohtaja Irja Korhonen kertoi mielellään kokemuksistaan Balentorin kanssa.

    Rovio - Kansainvälinen ja kokonaisvaltainen muutos

    Rovion HRD Manager Anne Laine kertoo kumppanuudesta Balentorin kanssa kansainvälisessä työympäristössä.

    Samlink - Asiakas onnistuneen muutoksen keskiössä

    Samlinkin henkilöstöjohtaja Piia Heikkilä kertoo yhteistyöstä ja kokemuksistaan Balentorista.

    Stryker - Räätälöitävyys ja oivalluttaminen

    Strykerin maajohtaja Ari Huhtapelto kertoo miksi valitsivat Balentorin ja mikä on ollut yhteistyön keskiössä.

    Esimiehet ovat kehittyneet etenkin motivoinnissa, strategian jalkauttamisessa, tavoitteen asetannassa sekä palautteen annossa ja vastaanotossa. Vahvasti käytäntöön pureutuvat toteutukset on koettu hyödyllisiksi myös kokeneimpien esimiesten keskuudessa. Vaikutukset ovat todellisuudessa vielä laajempia, kun esimiehet onnistuvat entistä taitavammin myös tiimiensä inspiroimisessa ja motivoinnissa.
    – Metso

    PK- ja kasvuyritysten asiakascaset

    Tutustu pk- ja kasvuyritysten kanssa tekemäämme yhteistyöhön sekä tukimahdollisuuksiin.