Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?


    Referenssit

    Asiakkaitamme vuosien varrelta

    Intohimonamme on asiakkaidemme vaikuttava auttaminen. Olemme toimineet jo yli 30 vuoden ajan yhteistyössä kansainvälisten ja valtakunnallisten pörssiyritysten, kasvuhakuisten pk-yritysten sekä kehityshakuisten julkisen sektorin organisaatioiden ja liikelaitosten kanssa.

    Katso asiakasvideomme tai lue kirjallisia asiakascasejamme ja kuule kokemuksia yhteistyöstämme suoraan asiakkaidemme suusta.

    Pyydä tarjous

    Asiakkaitamme

    Olemme toimineet yli 30 vuoden ajan lukuisten yritysten kehityskumppanina.

    Myyntimäärämme ovat kasvaneet 20-30% kappalemäärällisesti verrattuna kahden vuoden takaiseen!
    – Paytrail

    Täytyy hyväksyä, että kaikki asiat eivät ole täysin kunnossa. Johtaminen on jatkuva kehityskohde.
    – Rovio

    Isojen yritysten ja julkisten organisaatioiden asiakascaset

    Lue toteutuksistamme tutustumalla asiakascaseihin. Asiakkaamme kertovat kokemuksistaan ja saamistaan hyödyistä.

    Myyntiorganisaatio
    Myynnin rakenteiden kehittäminen

    Myyntiorganisaatio
    Myynnin rakenteiden kehittäminen

    Mediatalo
    Asiakaskeskeisen kulttuurin rakentaminen

    Mediatalo
    Asiakaskeskeisen kulttuurin rakentaminen

    Paytrail
    Asiakaskokemuksen ja myynnin muutos

    Paytrail
    Asiakaskokemuksen ja myynnin muutos

    Netum
    Asiakaskokemuksen parantamisella kasvuun

    Netum
    Asiakaskokemuksen parantamisella kasvuun

    Työterveys Aalto
    Kokonaisvaltainen muutos

    Työterveys Aalto
    Kokonaisvaltainen muutos

    Pirkanmaan Voimia
    Esihenkilön ja tutkimusten kokonaisvaltainen symbioosi

    Pirkanmaan Voimia
    Esihenkilön ja tutkimusten kokonaisvaltainen symbioosi

    Metso
    Esihenkilötyön kehittämisellä muutoksen polulle

    Metso
    Esihenkilötyön kehittämisellä muutoksen polulle

    Fingrid
    Asiakaskeskeinen muutoshanke

    Fingrid
    Asiakaskeskeinen muutoshanke

    Lassila & Tikanoja
    Myynnin johtamisella kohti muutosta

    Lassila & Tikanoja
    Myynnin johtamisella kohti muutosta

    Mainio Vire
    Esihenkilövalmennuksella uudistumisen polulle

    Mainio Vire
    Esihenkilövalmennuksella uudistumisen polulle

    Mandatum Life
    Kokonaisvaltainen muutos myyntiä parantamalla

    Mandatum Life
    Kokonaisvaltainen muutos myyntiä parantamalla

    KSSHP
    Esihenkilötyöhön aitoa muutosta

    KSSHP
    Esihenkilötyöhön aitoa muutosta

    OP
    Asiakaspalvelua kehittämällä aitoa muutosta arkeen

    OP
    Asiakaspalvelua kehittämällä aitoa muutosta arkeen

    Pitney Powes
    Myyntiin muutosta kehittämällä oikeita asioita

    Pitney Powes
    Myyntiin muutosta kehittämällä oikeita asioita

    Isku Interior
    Myynnin kehittämisellä aitoja tuloksia

    Isku Interior
    Myynnin kehittämisellä aitoja tuloksia
    Videot

    Referenssit mieluummin videona?

    Paytrail – Asiakaskokemukseen ja myyntiin muutosta

    Arkea ravistelevaa muutosta asiakaskokemukseen. Paytrailin myyntijohtaja Johannes Kumpukoski otti yhteistyöstä kertomisen mahdollisuuden ilolla vastaan.

    Netum – Paremmalla asiakaskokemuksella kasvuun

    Strateginen kehittäminen asiakaskokemuksen mittaamisen tutkaparina. Netumin toimitusjohtaja Matti Mujunen, avasi mielellään yhteistyön vaiheita ja käsiteltyjä teemoja tarkemmin.

    Työterveys Aalto – Kokonaisvaltainen muutos

    Työterveys Aalto on ollut Balentorin pitkäaikainen kumppani jo monia vuosia. Toimitusjohtaja Irja Korhonen kertoi mielellään kokemuksistaan Balentorin kanssa.

    Rovio - Kansainvälinen ja kokonaisvaltainen muutos

    Rovion HRD Manager Anne Laine kertoo kumppanuudesta Balentorin kanssa kansainvälisessä työympäristössä.

    Samlink - Asiakas onnistuneen muutoksen keskiössä

    Samlinkin henkilöstöjohtaja Piia Heikkilä kertoo yhteistyöstä ja kokemuksistaan Balentorista.

    Stryker - Räätälöitävyys ja oivalluttaminen

    Strykerin maajohtaja Ari Huhtapelto kertoo miksi valitsivat Balentorin ja mikä on ollut yhteistyön keskiössä.

    Esihenkilöt ovat kehittyneet etenkin motivoinnissa, strategian jalkauttamisessa, tavoitteen asetannassa sekä palautteen annossa ja vastaanotossa. Vahvasti käytäntöön pureutuvat toteutukset on koettu hyödyllisiksi myös kokeneimpien esihenkilöiden keskuudessa. Vaikutukset ovat todellisuudessa vielä laajempia, kun esihenkilöt onnistuvat entistä taitavammin myös tiimiensä inspiroimisessa ja motivoinnissa.
    – Metso