image Toteutusesimerkki
Teknologiayritys – Strategiset kyvykkyydet
image Videoblogi:
OKR – Opas strategian ketterään toimeenpanoon

Case
Mediatalo – Asiakaskokemuksen uusi taso

Case

Mediatalo - Asiakaskokemuksen uusi taso

Mediatalon strategisena tavoitteena oli erinomainen asiakaskokemus, josta rakentuisi tärkein kilpailuedunlähde yritykselle. Digitaaliset tuotteet ja palvelut haluttiin kärjiksi, mutta juuriongelmana oli eri organisaatiosiiloihin pirstoutunut asiakaskokemus. Eri asiakasryhmien polut ja odotukset olivat myös huonosti ymmärrettyjä.

Muutosta siis toivottiin. Asiakaskokemus priorisoitiin johtamisessa ja kehityshankkeissa, mutta miten kaikki käytännössä tapahtui? Mitä asiakaskokemuksen kehittämisessä huomioitiin ja mitä vaiheita käytiin läpi? Lataa whitepaper ja syvenny asiakkaamme kehityspolkuun.

Lataa case

Keskustellaanko tarkemmin teidän tilanteestanne? Ota yhteyttä!

Jouni Kahelin

Jouni Kahelin
Tutkimusjohtaja
0400 894 959
jouni.kahelin@balentor.fi

Pekka Järvinen

Pekka T. Järvinen
Yritysvalmentaja, toimitusjohtaja
0400 483 792
pekka.jarvinen@balentor.fi

Tilaa uutiskirjeemme

Haluaisitko saada tuoreinta tietoa muutoksen vauhdittamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?

Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.

Ota yhteyttä

Keskustellaanko lisää muutoksen vauhdittamisesta teidän näkökulmastanne? Jätä yhteydenottopyyntö täyttämällä lomake!


    Jos tarjouspyynnössänne on liitteitä, voitte lähettää tarjouspyynnön osoitteeseen info@balentor.fi

    Avatar photo
    Pekka T. Järvinen
    Yritysvalmentaja, toimitusjohtaja
    0400 483 792
    Kirjoitukseen liittyvät
    • Kaikki
    • Kirjoittajan
    • Kategorian
    • Tagien mukaan