image Toteutusesimerkki
Teknologiayritys – Strategiset kyvykkyydet
image Videoblogi:
OKR – Opas strategian ketterään toimeenpanoon

Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?





    Case
    Mediatalo – Asiakaskokemuksen uusi taso

    Case

    Mediatalo - Asiakaskokemuksen uusi taso

    Mediatalon strategisena tavoitteena oli erinomainen asiakaskokemus, josta rakentuisi tärkein kilpailuedunlähde yritykselle. Digitaaliset tuotteet ja palvelut haluttiin kärjiksi, mutta juuriongelmana oli eri organisaatiosiiloihin pirstoutunut asiakaskokemus. Eri asiakasryhmien polut ja odotukset olivat myös huonosti ymmärrettyjä.

    Muutosta siis toivottiin. Asiakaskokemus priorisoitiin johtamisessa ja kehityshankkeissa, mutta miten kaikki käytännössä tapahtui? Mitä asiakaskokemuksen kehittämisessä huomioitiin ja mitä vaiheita käytiin läpi? Syvenny asiakkaamme kehityspolkuun täyttämällä lomake!

    Keskustellaanko tarkemmin teidän tilanteestanne? Ota yhteyttä!

    Pekka T. Järvinen
    Yritysvalmentaja, toimitusjohtaja
    0400 483 792
    pekka.jarvinen@balentor.fi

    Jouni Kahelin
    Tutkimusjohtaja
    0400 894 959
    jouni.kahelin@balentor.fi

    Lataa case

    Tilaa uutiskirjeemme

    Haluaisitko saada tuoreinta tietoa muutoksen vauhdittamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?

    Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
    Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.

    Ota yhteyttä

    Keskustellaanko lisää muutoksen vauhdittamisesta teidän näkökulmastanne? Jätä yhteydenottopyyntö täyttämällä lomake!





      Pekka T. Järvinen
      Yritysvalmentaja, toimitusjohtaja
      0400 483 792
      Kirjoitukseen liittyvät
      • Kaikki
      • Kirjoittajan
      • Kategorian
      • Tagien mukaan