Asiakaskokemus ja asiakaspalvelutaidot
Kuinka kehittää asiakaskokemusta ja asiakaspalvelutaitoja?
Asiakaskokemus ja asiakkaiden saama palvelu ovat keskeisiä tekijöitä, jotka vaikuttavat yrityksesi menestykseen. Tyytyväiset ja uskolliset asiakkaat eivät synny sattumalta, vaan vaativat systemaattista kehittämistä ja jatkuvaa parantamista. Asiakaskokemuksen kehittäminen edellyttää syvempää ymmärrystä asiakkaiden tarpeista ja odotuksista sekä tavoitteellista ja konkreettista palvelupolun ja asiakaskohtaamisten kehittämistä. Palvelumme auttavat yritystäsi luomaan asiakaskokemuksesta ja asiakaspalvelusta aidon kilpailuedun lähteen.
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Autamme yritystäsi luomaan asiakaskokemuksesta aitoa kilpailuetua. Suunnittelemme ja toteutamme kanssanne asiakaskokemusta mitattavasti parantavia toimenpiteitä, jotka vakiinnutetaan pysyviksi toimintatavoiksi.
Palvelupolku
Palvelumuotoilun avulla autamme teitä kehittämään asiakkaan palvelupolun sujuvuutta, tasalaatuisuutta sekä eri kohtaamispisteiden tasalaatuisuutta. Palvelupolun kehittämisen kautta asiakkaan hyvästä kokemuksesta tulee koko organisaation yhteinen asia.
Asiakaspalvelutaidot
Asiakaspalveluvalmennuksen ja -koulutuksen kautta autamme kehittämään henkilöstön sekä esihenkilöiden osaamista eri palvelutilanteissa toivotulla tavalla. Kehittämisen teema voi olla mm. asiakaspalvelun myynnillisyys, asiakkaan saama lisäarvo tai haastavan palvelutilanteet.
Asiakkuuksien hoidon tehostaminen HubSpotin avulla
HubSpot tarjoaa kattavan alustan asiakkuuksien hoidon tehostamiseen, mikä auttaa yrityksiä rakentamaan ja ylläpitämään kestäviä asiakassuhteita. HubSpotin työkalut mahdollistavat asiakastiedon tehokkaan hallinnan, viestinnän optimoinnin ja asiakaskokemuksen parantamisen, mikä lopulta johtaa suurempaan asiakasuskollisuuteen ja parempaan liiketoimintatulokseen.
Jatketaanko keskustelua teidän näkökulmastanne?

Teemu Kaakinen
Yritysvalmentaja
050 591 2830
teemu.kaakinen
@balentor.fi

Markus Söderström
Myynnin ja markkinoinnin kehittäminen
HubSpot liiketoimintaan
050 517 7559
markus.soderstrom
@balentor.fi
Asiakkaiden ostokäyttäytyminen markkinamurroksessa
Muutos asiakkaiden ostokäyttäytymisessä tapahtuu nopeasti, ja jotta yritykset voivat vastata muutoksiin, tulee heidän kehittää ja syventää asiakasymmärrystään. Tekoälyn ja laadullisen analytiikan avulla hankittu reaaliaikainen asiakasymmärrys auttaa yrityksiä kehittämään liiketoimintaansa oikeaan suuntaan ja luo parhaimmillaan jopa epäreilua kilpailuetua!
B2B-asiakkuusstrategia
Kuinka luodaan B2B-asiakkuusstrategia ja asetetaan oikeanlaiset tavoitteet? Entä miten B2B-asiakkuusstrategia luodaan tilanteissa, joissa etsitään uutta
markkinaa tai uudistetaan jo olemassa olevaa asiakkuustrategiaa?
Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun referenssejä









