Asiakaskokemus ja asiakaspalvelutaidot

asiakaskokemus ja asiakaspalvelutaidot

Kuinka kehittää asiakaskokemusta ja asiakaspalvelutaitoja?

Asiakaskokemus ja asiakkaiden saama palvelu ovat keskeisiä tekijöitä, jotka vaikuttavat yrityksesi menestykseen. Tyytyväiset ja uskolliset asiakkaat eivät synny sattumalta, vaan vaativat systemaattista kehittämistä ja jatkuvaa parantamista. Asiakaskokemuksen kehittäminen edellyttää syvempää ymmärrystä asiakkaiden tarpeista ja odotuksista sekä tavoitteellista ja konkreettista palvelupolun ja asiakaskohtaamisten kehittämistä. Palvelumme auttavat yritystäsi luomaan asiakaskokemuksesta ja asiakaspalvelusta aidon kilpailuedun lähteen.

Asiakaskokemuksen kehittäminen

Autamme yritystäsi luomaan asiakaskokemuksesta aitoa kilpailuetua. Suunnittelemme ja toteutamme kanssanne asiakaskokemusta mitattavasti parantavia toimenpiteitä, jotka vakiinnutetaan pysyviksi toimintatavoiksi.

Palvelupolku

Palvelumuotoilun avulla autamme teitä kehittämään asiakkaan palvelupolun sujuvuutta, tasalaatuisuutta sekä eri kohtaamispisteiden tasalaatuisuutta. Palvelupolun kehittämisen kautta asiakkaan hyvästä kokemuksesta tulee koko organisaation yhteinen asia. 

Asiakaspalvelutaidot

Asiakaspalveluvalmennuksen ja -koulutuksen kautta autamme kehittämään henkilöstön sekä esihenkilöiden osaamista eri palvelutilanteissa toivotulla tavalla. Kehittämisen teema voi olla mm. asiakaspalvelun myynnillisyys, asiakkaan saama lisäarvo tai haastavan palvelutilanteet.

HubSpot asiakkuuksien hoitoon

Asiakkuuksien hoidon tehostaminen HubSpotin avulla

HubSpot tarjoaa kattavan alustan asiakkuuksien hoidon tehostamiseen, mikä auttaa yrityksiä rakentamaan ja ylläpitämään kestäviä asiakassuhteita. HubSpotin työkalut mahdollistavat asiakastiedon tehokkaan hallinnan, viestinnän optimoinnin ja asiakaskokemuksen parantamisen, mikä lopulta johtaa suurempaan asiakasuskollisuuteen ja parempaan liiketoimintatulokseen.

Jatketaanko keskustelua teidän näkökulmastanne?

Teemu Kaakinen
Yritysvalmentaja
050 591 2830
teemu.kaakinen
@balentor.fi

Markus Söderström
Myynnin ja markkinoinnin kehittäminen
HubSpot liiketoimintaan

050 517 7559
markus.soderstrom
@balentor.fi

Whitepaper

Asiakkaiden ostokäyttäytyminen markkinamurroksessa

Muutos asiakkaiden ostokäyttäytymisessä tapahtuu nopeasti, ja jotta yritykset voivat vastata muutoksiin, tulee heidän kehittää ja syventää asiakasymmärrystään. Tekoälyn ja laadullisen analytiikan avulla hankittu reaaliaikainen asiakasymmärrys auttaa yrityksiä kehittämään liiketoimintaansa oikeaan suuntaan ja luo parhaimmillaan jopa epäreilua kilpailuetua!

Whitepaper

B2B-asiakkuusstrategia

Kuinka luodaan B2B-asiakkuusstrategia ja asetetaan oikeanlaiset tavoitteet? Entä miten B2B-asiakkuusstrategia luodaan tilanteissa, joissa etsitään uutta
markkinaa tai uudistetaan jo olemassa olevaa asiakkuustrategiaa?

Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun referenssejä