Asiakkaan palvelupolku

Palvelupolku

Asiakkaan palvelupolku

Palvelumuotoilun keinoilla autamme löytämään todelliset asiakastarpeet ja suunnittelemaan ratkaisuja, jotka tuottavat tavoiteltua asiakaskokemusta. Palvelupolun muotoilua ja kehittämistä voidaan hyödyntää sisäisen yhteisen ymmärryksen luomisessa ja olennaisten kapeikkojen tunnistamisessa. Toisaalta palvelupolkua voidaan hyödyntää asiakaskokemuksen mitattavan kehittämisen välineenä sekä asiakkaalle tärkeiden asioiden toimeenpanon tukena.

Autamme asiakkaidemme palvelun polun kehittämisessä mm. seuraavissa teemoissa:

  • Asiakaan palvelupolun nykytilan kuvaus ja tavoitetilan määrittely
  • Keskeisten kohtaamispisteiden tunnistaminen ja kehittäminen
  • Palvelupolun kapeikkojen kehityskohtainen määrittely
  • Asiakastutkimustiedon selvittäminen ja kytkentä osaksi palvelupolun kehittämistä
  • Palvelupolkuun liittyvän KPI-mittaristo ja johtamismallin suunnittelu
  • Tavoitellun asiakaskokemuksen saavuttamisen edellyttäminen osaamisen ja ohjeistuksen kehittäminen

Voimme toimia asiakkaiden tukena hyvin monipuolisissa rooleissa ja teemoissa palvelupolun kehittämiseen liittyen. Voimme toteuttaa tutkimuksia ja analysoida dataa, auttaa strategian laadinnassa, konkretisoida muutostarpeen ja tarvittavat kehitystoimet, valmentaa henkilöstöä ja esimiehiä sekä toimia asiakaskeskeisen muutoksen läpiviennin muutosjohtajina tai käsipareina.