Asiakaspalvelutaidot
Asiakaspalvelutaitojen kehittäminen
Asiakaspalvelu on yrityksen keskeinen osa-alue, joka muodostaa asiakkaan ensivaikutelman ja vaikuttaa merkittävästi hänen kokemukseensa. Laadukas asiakaspalvelu voi joko vahvistaa tai heikentää asiakkaan suhdetta yritykseen. Asiakaspalvelukoulutuksen avulla varmistamme, että asiakkaamme saavat aina positiivisia kokemuksia ja palaavat tyytyväisinä takaisin.
Toteutamme yrityskohteisesti räätälöityjä asiakaspalveluvalmennuksia mm. seuraavista teemoista:
- Asiakaskeskeinen ajattelu
- Ylivertaiset asiakaskohtaamisen taidot
- Asiakaspalvelun psykologia ja pelisilmä palvelutilanteissa
- Haastavat asiakaspalvelutilanteet
- Monikanavainen asiakaspalvelu
- Myyvä asiakaspalvelu
- Teknisen asiakaspalvelu
- Huoltohenkilökunnan asiakaspalvelutaidot
- Asiantuntijat asiakaspalvelijoina
- Asiakaspalvelun johtaminen
Asiakaspalveluvalmennuksissa kehitetään osallistujien asennetta ja ajattelumallia, vuorovaikutustaitoja sekä harjoitellaan toimintatapoja eri palvelutilanteiden onnistuneeseen hoitamiseen.
Asiakaspalveluvalmennukset voidaan toteuttaa asiakkaan toivomalla tavalla livevalmennuksena, virtuaalivalmennuksena, e-learning valmennuksena, train the trainer mallilla tai laajempana kehitysohjelmana, jossa osaamisen kehittäminen on osa asiakaskokemuksen kehittämistä. Osaksi asiakastaitojen kehittämistä voidaan kytkeä asiakkaiden nykyisen palvelukokemuksen selvittäminen tai käytettävissä olevan asiakaspalautetiedon analysointi.