image Itseohjautuvuus – mistä aloittaisit?

Ota yhteyttä

Miten voimme olla avuksi?





Vuoden 2017 luetuimmat blogimme

Keräsimme vuoden 2017 luetuimmat blogimme helpoksi paketiksi esimerkiksi välipäivinä nautittavaksi. Alta löydät viisi blogia, jotka ovat kiinnostaneet lukijoita eniten tänä vuonna.

Tilaa uutiskirjeemme, niin saat blogikoosteen sähköpostiisi, jolloin sen pariin on helppo palata – samalla varmistat, että saat parhaat sisältömme myös ensi vuoden aikana.

Tilaa uutiskirjeemme

1. Esimies ei motivoi

esimies ei motivoi

Muutostilanteen seurauksena työntekijän motivaatio voi kokea merkittävän kolauksen. Esimies ei kuitenkaan yksin pysty motivoimaan työntekijää takaisin parhaaseen työvireeseen. Mutta mikä sitten on esimiehen rooli ja tehtävä motivaation herättelyssä? Suvi Tuominiemi avaa aihetta tässä blogitekstissä.

2. Inhimillinen hävikki

inhimillinen hävikki

Jos ihmisen oivaltaminen, ideointi ja ajattelu tukahdutetaan, työyhteisö menettää enemmän kuin moni ymmärtää. Syntyy inhimillistä hävikkiä, joka tulee organisaatioille kalliiksi. Kuinka henkilöstöstä voi saada kaiken potentiaalin irti palkitsevalla tavalla inhimillistä hävikkiä välttäen? Jukka Rantala paneutuu inhimillisen hävikin langettamaan varjoon.

3. Myynti kuolee

Markkinoinnin, myynnin ja digitaalisuuden ympärillä velloo paljon väittämiä, jotka luovat ristiriitoja käsitteiden keskinäisestä vuorovaikutuksesta. Ottavatko nämä käsitteet todella yhteen, vai vetävätkö ne sittenkin yhtä köyttä? Kert Kenner ottaa kantaa toinen toistaan lentävimpiin lausahduksiin ja kiteyttää asian kliseisen sanahelinän lomasta.

4. Asiakkuuksien hoitoa perävalotakuulla

Asiakkuuksien hoito voi olla vaativa laji –  varsinkin jos strategia perustuu ennen kaikkea aggressiiviseen odottamiseen. Paljon kehitystä tällä saralla saadaan aikaan, kunhan laitetaan ydinasiat ojennukseen. Teemu Kaakinen nostaa kehityskohteita 10 teemasta korostaen, mikä on oikeasti keskeistä asiakkuuksien hoidossa.

5. Asiakaskeskeinen liiketoiminta ja itseohjautuva henkilöstö – miten ne kytkeytyvät yhteen?

asiakaskeskeinen liiketoiminta ja itseohjautuvuus

Asiakaskeskeisyydestä ja itseohjautuvuudesta on muodostumassa muotiaiheet, joihin törmää kaikkialla. Pekka Järvinen pohtii, mitä trendikäsitteiden takana on, miten ne kytkeytyvät toisiinsa ja miksi niihin kannattaisi panostaa?

    Balentor
    Balentor
    Me olemme kumppanisi muutoksessa ja kehityksessä. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan päämääränsä toteuttamalla laajoja kehitysohjelmia, räätälöityjä täsmävalmennuksia sekä tutkimuksia ja arviointeja. Toimimme erityisesti johtamisen, asiakaskokemuksen, myynnin sekä työyhteisön kehittämisen alueilla.
    Kirjoitukseen liittyvät
    • Kaikki
    • Kirjoittajan
    • Kategorian