image Hyviä uutisia – olet digitalisaatiossa jo pitkällä! image Myyntiakatemia by Kert Kenner

Ota yhteyttä

Miten voimme olla avuksi?





Vuoden 2018 luetuimmat blogimme

Mitkä vuoden 2018 blogeistamme ovat olleet suosituimpia?
Kokosimme yhteen eniten lukijoita kiinnostaneet blogimme, joista voit nauttia joulun ja uuden vuoden kynnyksellä! Inspiroidu liiketoiminnan, johtamisen, asiakaskeskeisyyden ja myynnin laaja-alaisesta kehittämisestä. Ota talteen vinkit tutkimuksien toteuttamisesta ja käytäntöön viemisestä.

Tilaa uutiskirjeemme ja saat blogit jatkossa kätevästi sähköpostiisi.
Näin pysyt ajan tasalla tämän hetken kuumimmista puheenaiheista
liiketoiminnan kehittämisen saralla!

1. Asiakaspalvelun menestystekijät

Miltei varmin tapa alittaa asiakkaan odotukset on olettaminen: ”kyllähän me ne tiedetään”. Tiedättekö oikeasti? Asiakaspalvelun menestystekijöistä puhuttaessa, aito asiakasymmärrys on teema, jonka päälle on hyvä lähteä rakentamaan. Lisäksi ilman systemaattista asiakkaan palautetiedon keruuta ja sen hyödyntämistä, olemme jälleen olettamuksien äärellä. Valmentajamme Teemu avaa ajatuksiaan aiheesta tarkemmin blogissaan.

Vincit Mikko Kuitunen

2. Johtamisen käänteinen innovaatio – Vincit ja Balentor yhteistyöhön LaaS verkkopalvelun tarjoajina

LaaS –verkkopalvelun avulla työntekijöiden tarpeet tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi tulevat läpinäkyvämmin ilmi ja niihin vastaaminen helpottuu. Vastuu itsensä ja oman työn kehittämisestä siirtyy vahvemmin työntekijöille itselleen, ja samalla johdon ja HR:n aika kohdistuu oikeisiin asioihin. Kuten missä tahansa muutoksessa, uuden toimintamallin ja työkalun tarjoama lisäarvo on kuitenkin luotava organisaation omassa arjessa. Lue lisää aiheesta blogistamme!

3. Sisäinen ja ulkoinen markkinointi

Asiakkaan valta markkinoilla on kasvanut viime vuosina radikaalisti. Mistä tämä johtuu? Entä mitä asiakkaan vallan kasvu tarkoittaa organisaation sisältä päin katsottuna? Markkinointi ei myöskään ole vain myyntiä. Parhaissa organisaatioissa markkinointi ymmärretäänkin asiakaskeskeistä toimintaa ohjaavana ajattelutapana. ja entistä tärkeämmäksi menestystekijäksi nousee asiakkaan onnistumisen kokemuksen varmistaminen. Lue Pekan ajatuksia lisää blogista!

4. Myyjän työpaikka on asiakkaan mielessä

Asiakas tekee lopullisen ostopäätöksen tunteella ja perustelee sitä järjellä. Hyvät myyjät liikkuvatkin järkitasolla, mutta huippumyyjät liikkuvat myös tunnetasolla. Mitä tämä sitten tarkoittaa myyjän osalta konkreettisesti? Tee ja uskalla tehdä asioita eri tavalla! Jäät varmasti asiakkaan mieleen. Lue Kertin 9 vinkkiä blogista!

5. Itseohjautuvuus vie esimiehen työt

Vanhan ajattelutavan mukaan organisaatio tai tiimi oli pulassa, jos esimies ei ollut koko ajan paikalla tai vähintään tavoitettavissa. Tämä tapa ei kuitenkaan enää toimi – onneksi. Tänä päivänä organisaation kellotaajuus ei salli, että kaikki ratkaisut täytyy tulla kysymään tai vähintään hyväksyttämään esimiehellä. Korvaamattomasta esimiehestä tulee pikemminkin tiiminsä tulppa. Lue aiheesta tarkemmin Ossin blogista!

6. Näin viet henkilöstökyselyn seuraavalle tasolle – viisi vinkkiä

Henkilöstökyselyn tärkein tehtävä on tukea organisaation tavoitteita, strategiaa ja arvoja. Käynnistäessäsi kyselykierrosta seuraavan kerran, pysähdy miettimään, miten arviointi voitaisiin viedä organisaatiossanne seuraavalle – strategiselle – tasolle! Henkilöstökyselyn hyödyllisyys mitataan lopulta siinä, millaisia vaikutuksia tuloksista johdetulla toiminnalla on organisaatioon kokonaisuutena sekä tiimi- ja yksilötasolla. Lue 5 vinkkiä henkilöstökyselyn toteuttamiseen Jounin blogista!


Tilaa uutiskirjeemme

Tilaa uutiskirjeemme ja saat blogit jatkossa kätevästi sähköpostiisi. Näin pysyt ajan tasalla tämän hetken kuumimmista puheenaiheista liiketoiminnan kehittämisen saralla!

Balentor
Balentor
Me olemme kumppanisi muutoksessa ja kehityksessä. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan päämääränsä toteuttamalla laajoja kehitysohjelmia, räätälöityjä täsmävalmennuksia sekä tutkimuksia ja arviointeja. Toimimme erityisesti johtamisen, asiakaskokemuksen, myynnin sekä työyhteisön kehittämisen alueilla.
Kirjoitukseen liittyvät
  • Kaikki
  • Kirjoittajan
  • Kategorian
  • Tagien mukaan