Paytrail
Asiakaskokemuksen ja myynnin muutos
Paytrail – Asiakaskokemuksen ja myynnin muutos Arkea ravistelevaa muutosta asiakaskokemukseen Verkkomaksujen välittäjä Paytrail painottaa myynnissään tuputtamisen vastakohtaa – heillä halutaan aidosti ratkaista asiakkaan ongelma tai haaste, jonka ratkaisu usein löytyy Paytrailin palveluista. Tärkeitä arvoja ei Paytraililta tarvitse kahta kertaa kysyä. Yrityskulttuuri ja työntekijöiden hyvinvointi ovat…
read more Netum
Asiakaskokemuksen parantamisella kasvuun
Netum – Asiakaskokemuksen parantamisella kasvuun Strateginen kehittäminen asiakaskokemuksen mittaamisen tutkaparina Netumilla on tehty strategiatyötä vuosittain, mutta isomman päivityksen yhteydessä arvioitiin tarpeita uudestaan. Todettiin, että asiakkaat ovat yleisesti tyytyväisiä Netumin toimintaan, mutta systemaattinen mittaaminen ja seuranta puuttuvat. Jatkuvassa mittauksessa huomattiin, että asiakaskokemuksen mittaaminen, tuloksien käsittely ja…
read more Työterveys Aalto
Kokonaisvaltainen muutos
Työterveys Aalto – Kokonaisvaltainen muutos Henkilökohtaista kehittymistä ja räätälöityä muutosta Työterveys Aalto on ollut Balentorin pitkäaikainen kumppani jo monia vuosia. Yhteistyö aloitettiin vuonna 2010 fuusion valmistelemisella, joka sisälsi niin johtajan kuin laajemminkin koko johdon sparrauksen. Työterveys Aallon muutospolku on sisältänyt monenlaista yhteistyötä – strategiatyötä, asiakas-…
read more Pirkanmaan Voimia
Esihenkilön ja tutkimusten kokonaisvaltainen symbioosi
Pirkanmaan Voimia – Esihenkilön ja tutkimusten kokonaisvaltainen symbioosi Kokonaisvaltainen kehittäminen tuotti aitoja liiketoimintatuloksia Pirkanmaan Voimia Oy on nuori yhtiö, joka syntyi vuodenvaihteessa, kun Tampereen Voimia liikelaitoksen ateria- ja puhtauspalvelut sekä Pirkanmaan sairaanhoitopiirin ruokapalvelut yhdistyivät. Silti kehityskaari on pitkä, sillä Voimian ja Balentorin asiakassuhde alkoi liki…
read more Botnia Print
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen
Botnia Print – Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen Työkaluja markkinointiin, myyntiin ja asiakkuuksien hoitoon Painotalo Botnia Print osallistui Balentorin ja ELY-keskuksen tarjoamaan, pk- ja kasvuyrityksille suunnattuun kehitysohjelmaan. Botnia Print ei kuulunut ELY-tuen piiriin, mutta se ei estänyt osallistumasta suosittuun kehitysohjelmaan, Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamiseen. Henkilöstömuutoksien ja…
read more Parcero
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen
Parcero markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen Uusia työkaluja ja tehokkuutta myynnin vaiheisiin Digitaaliseen markkinointiviestintään erikoistunut Parcero osallistui Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtamisen kehitysohjelmaan vuonna 2016. Yritys lähti hakemaan ohjelmasta uutta näkökulmaa erityisesti myyntinsä kehittämiseen. Valmennuspäiviin osallistuneen asiakkuusjohtaja Jens Fingerroosin mukaan matkan varrelta tarttui mukaan hyödyllisiä oppeja liiketoiminnan…
read more Metso
Esihenkilötyön kehittämisellä muutoksen polulle
Metso – Esihenkilötyön kehittämisellä muutoksen polulle Verkkovalmennusten myötä kokonaisvaltaiseksi kehityskumppaniksi Suuressa organisaatiossa esihenkilöiden tarpeet ovat usein hajautuneita ja kehitystyölle irrotettavan yhteisen ajan löytäminen voi olla haastavaa. Metsolla esihenkilöiden kehittyminen vietiin henkilökohtaiselle ja vaikuttavalle tasolle Balentorin kansainvälisesti toteutettujen kehitysohjelmien muodossa. Lue lisää ↓ Ota yhteyttä ↓…
read more Fingrid
Asiakaskeskeinen muutoshanke
Fingrid – Asiakaskeskeinen muutoshanke Parasta mahdollista johtamista ja asiakkaille kokonaisvaltainen palvelukokemus Fingridillä haluttiin nostaa esihenkilötyön ja asiakaspalvelun laatu läpileikkaavasti yrityksen kaiken toiminnan keskiöön, mikä vaati niin ideologisia kuin rakenteellisia muutoksia. Balentorin kanssa tehtävälle kehittämiselle asetettiin kaksi päätavoitetta: 1. Asiantuntijoiden työtä kokonaisvaltaisesti tukeva johtaminen 2. Eheä…
read more Lassila & Tikanoja
Myynnin johtamisella kohti muutosta
Lassila & Tikanoja – Myynnin johtamisella kohti muutosta Systematiikkaa myynnin johtamiseen ja kasvua tuloslukuihin Lassila & Tikanoja halusi panostaa yrityksensä ympäristöpalveluiden, YMPA:n, myynnin johtamisen tehostamiseen ja tuloslukujen parantamiseen. Tavoitteen toteutumiseksi myyntiä organisoitiin uudelleen ja myynnin resursseja suunnattiin vahvemmin uudistumista ja kasvua tukeviksi. Valmennuksen tulokset ovat…
read more Kiteenhovi
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen
Kiteenhovi markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen Kehitysohjelmalla tukea uuden liiketoiminta-alueen käynnistämiseen Hotelli- ja ravintolapalveluita tarjoava Kiteenhovi hyödynsi Markkinoinnin ja Asiakkuuksien johtamisen kehitysohjelmaa uuden liiketoiminta-alueen käynnistämiseen. Myynti- ja markkinointivastaava Aki Sutisen mukaan ohjelman yrityslähtöinen, käytäntöön pureutuva, lähestymistapa tarjosi vahvan tuen uusien toimintamallien kirkastamiseen ja liiketoiminnan tavoitteelliseen laajentamiseen.…
read more Laatta Leevi
Kasvuun johtaminen
Laatta leevi kasvun johtaminen Selkeillä askeleilla kohti liiketoiminnan kasvattamista Jyväskyläläisen Laatta Leevin Oy:n toimitusjohtaja Lasse Seppänen halusi Kasvuun Johtamisen ohjelman avulla kirkastaa tärkeimmät pullonkaulat ja kehityskohteet, joihin panostamalla yrityksen on mahdollista kasvattaa tulostaan haastavasta markkinatilanteesta huolimatta. Lisäksi ratkaisuja digitaalisuuden ja uusien markkinointitapojen asettamiin haasteisiin haluttiin…
read more Vatupassi
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen
Vatupassi markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen Uusilla opeilla kohti lisämyyntiä ja tehokkaampaa ajankäyttöä Vatupassi Törmälä Oy osallistui Markkinoinnin ja Asiakkuuksien johtamisen kehitysohjelmaan yrityksen asiakkuuspäällikkö Sampsa Tanskasen aloitteesta. Ennen ohjelman alkua Tanskanen ei nähnyt yrityksen toiminnassa varsinaisia ongelmakohtia, mutta matkan varrella kehityskohteiksi kirkastuivat muun muassa CRM-järjestelmän käyttöönotto,…
read more Dextili
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen
Dextili markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen Käytännönläheiset työkalut ja toimintamallit kehityksen tueksi Taloushallintaan erikoistunut Dextili Oy osallistui Markkinoinnin ja Asiakkuuksien johtamisen ohjelmaan tarkoituksenaan saada käytännönläheisiä työkaluja sekä toimintamalleja kasvutavoitteidensa tueksi. Toimintaympäristön nopea kehitys ja digitalisaation tuomat muutokset koettiin myös haasteiksi, joihin haluttiin vastata entistä tehokkaammin keinoin.…
read more Mainio Vire
Esihenkilövalmennuksella uudistumisen polulle
Mainio Vire – Esihenkilövalmennuksella uudistumisen polulle Sparrauksella tukea arjen esihenkilötyöhön Keväällä 2015 Mainio Vireessä käynnistettiin pilotti esihenkilöiden sparrauksessa, johon osallistui yhteensä 11 esihenkilöä Varsinais-Suomesta sekä Etelä-Suomesta. Esihenkilöitä haluttiin tukea kehitystoimenpiteiden läpiviemisessä, jotka liittyivät mm. strategiaan, muutokseen tai työkykyjohtamiseen. Sparrauksen tavoitteena oli auttaa esihenkilöitä näkemään oma…
read more Mandatum Life
Kokonaisvaltainen muutos myyntiä parantamalla
Mandatum Life – Kokonaisvaltainen muutos myyntiä parantamalla Mandatum Lifessa ryhdyttiin varmistamaan asiakaskokemien tasalaatuisuutta Mandatum Lifen Pohjois-Suomen yritysmyyntiyksikössä haluttiin parantaa asiakaskohtaamisia ja vahvistaa myyjien keskinäistä tukea. Balentorin uudenlaisella ryhmävalmennuksen ja johtajan coachingin yhdistelmällä syntyi tulosta: myyjät alkoivat myydä ratkaisuja ja auttaa toisiaan, johtaja taas innostui ulkopuolisen…
read more KSSHP
Esihenkilötyöhön aitoa muutosta
Keski-Suomen sairaanhoitopiiri – Esihenkilötyöhön aitoa muutosta Sairaalan henkilöstökyselyn käsittelyyn ja johtamiseen tehoa esihenkilöstötyön kehittämisellä Työelämän laatu ja johtamisen kehittäminen ovat Keski-Suomen sairaanhoitopiirille tärkeitä strategisia tavoitteita. Esihenkilövalmennuksissa taloon luodaan yhdenmukaista johtamiskulttuuria, jossa kuunnellaan henkilöstöä herkällä korvalla. Keski-Suomen sairaanhoitopiirissä johtamista kehitetään harkitusti kokonaisuutena. – Pari vuotta sitten…
read more OP
Asiakaspalvelua kehittämällä aitoa muutosta arkeen
Keski-Suomen Osuuspankki – Asiakaspalvelua kehittämällä aitoa muutosta arkeen Tiiviillä yhteistyöllä säväyttäviä asiakaskokemuksia ja aitoa muutosta Keski-Suomen Osuuspankissa haluttiin löytää tapa hoitaa henkilöasiakkuuksia kokonaisvaltaisesti. Kun asiakaspalvelun kokoonpanot uudistettiin, ja kukin oivalsi omat vaikutusmahdollisuutensa, tiimit alkoivat puhaltaa yhteen hiileen. Asiakkaat saavat pankissa saman katon alta vakuutus-, rahoitus-…
read more Pitney Powes
Myyntiin muutosta kehittämällä oikeita asioita
Pitney Bowes – Myyntiin muutosta kehittämällä oikeita asioita Aktiivinen kehitystyö vauhditti Pitney Bowesin myynnin kasvua Pitney Bowesin päätuotteen, postimaksukoneen kysyntä on laskenut perinteisten postilähetysten vähenemisen myötä. Suomessa postimaksukonemarkkinoita johtava Pitney Bowes Oy ei tyytynyt toimimaan murroksen ehdoilla, vaan käynnisti vastaiskun pitkäkestoisella myyntivalmennuksella. Myynti kasvoi vuoden…
read more Isku Interior
Myynnin kehittämisellä aitoja tuloksia
Isku Interior – Myynnin kehittämisellä aitoja tuloksia Iskun myyntitiimi löysi erilaisuuden vahvuudekseen Iskulaiset oivalsivat Balentorin myyjävalmennuksessa vahvuutensa – kyvyn ammentaa erilaisuudesta. Huipputulosta ei saavuteta sillä, että opetellaan toistamaan valmiiksi kirjoitettua mantraa, vaan myyjän on pistettävä kohtaamisessa peliin oma persoonansa. Isku Interiorin 80-henkinen myyntihenkilöstön ryhmä tsemppasi…
read more Stryker Finland Kokonaisvaltainen muutos voi alkaa myynnistä
Stryker Finland – Kokonaisvaltainen muutos voi alkaa myynnistä Strykerin myyntityön uudet mahdollisuudet Terveydenhuoltoalan yritys Strykerissä päätettiin panostaa asiakaslähtöisen myyntityön kehittämiseen. Valmennuskumppanin toivottiin tarjoavan jotain uutta ja räätälöityä. Balentorin huolellinen perehtyminen ja näkemyksellinen ratkaisumalli erottuivat muista. Investointi on maksanut itsensä moninkertaisesti takaisin. Ensitöikseen valmentaja selvitti valmennettaviensa…
read more