Canon Myyntiin muutosta uudella vaihteella
Canon – Myyntiin muutosta uudella vaihteella Hyvä asiakaspalvelija hallitsee kokonaisuuden Jos haluaa lisätä myyntiä, täytyy myydä enemmän. Mutta miten tämä onnistuu ilman tyrkyttämistä? Fiksulla asiakaspalvelulla. Se, että myydään vain ostaville asiakkaille tai huolletaan vain kopiokone, on taakse jäänyttä asiakaspalvelua. Lisämyynti syntyy siitä, että asiakasta palvellaan…
read more Rovio
Johtamista kehittämällä raivokkaaseen kasvuun
Rovio – Johtamista kehittämällä raivokkaaseen kasvuun Esihenkilöt oivalsivat roolinsa vihaisten lintujen kotipesässä Vauhdilla kasvaneessa Roviossa haluttiin selkeyttää esihenkilöiden perustehtävää ja yhtenäistää johtamiskäytäntöjä. Balentorin esihenkilövalmennuksessa osallistujille hahmottui, että johtaminen on heidän päätyönsä, ja siinä kehittyminen vie aikaa. Lisäksi he jakoivat toisilleen tavoitteiden konkretisoimiseen ja vertaistuen lisäämiseen…
read more Sotka
Myynnin johtamisella muutoksen polulle
Sotka – Myynnin johtamisella muutoksen polulle Sotkassa selkeät tavoitteet vauhdittavat myyntiä Huonekaluketju Sotkassa haluttiin ottaa kehitysloikka myynnin johtamisessa. Selkeät tavoitteet ja suunnitelmallisuus tuovat tehoa myyntiin. Sitoutuminen paranee, kun asioita kehitetään porukalla keskustellen. Huonekaluyhtiö on viime vuosina kasvanut ja tehnyt tulosta taantumasta huolimatta. Vakaa tilanne auttoi…
read more Keski-Suomen Osuuspankki
Aidon muutoksen osa: vertaisoppiminen
Keski-Suomen Osuuspankki – Aidon muutoksen osa: vertaisoppiminen Johdetulla vertaisoppimisella parhaat käytännöt esiin Miten hiljainen tieto ja tehokkaat toimintatavat saadaan koko yhteisön käyttöön? Kuinka työntekijät innostetaan kehittämään omaa tekemistään? Johdettu vertaisoppiminen on innovatiivinen valmennusmenetelmä, jolla luodaan tuloksellista toimintakulttuuria, mutta miten tätä hyödynnettiin Keski-Suomen Osuuspankin ja Balentorin…
read more Ixonos
Johtamisella oikea suunta muutokseen
Ixonos – Johtamisella oikea suunta muutokseen Johtamiskompassi näyttää suunnan Ixonosissa Teknologiayritys Ixonos huomasi tarvetta johtajasparraukselle, johon otettiin mukaan useampi avainhenkilö johtotasolta. Näin yhteistyöstä saatiin hyvin laajasti kerrytettävä hyöty ja asiat on helpompi viedä arkeen. Pureuduimme niin kutsun johtajuuskompassin ajatusmaailmaan ja siihen, mitä se käytännössä tarkoittaa…
read more