image Blogi 2/3
HubSpotin asiakaskeskeiset hyödyt
image Balentorille Kestomenestyjä-sertifikaatti!

Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?





    Blogi 3/3
    HubSpotin asiakaskeskeiset hyödyt

    HubSpotin asiakaskeskeiset hyödyt 3/3 - Myyntivastaava

    Eri rooleissa toimivat avainhenkilöt etsivät usein järjestelmiltä erilaisia asioita, työkaluja ja raportteja. HubSpot tarjoaa modernina maailmanluokan CRM-järjestelmänä jokaiselle jotakin, joten päätimme koota yhteen blogisarjaan näkemyksiä HubSpotista hieman eri rooleissa työskentelevien näkökulmasta. Tässä blogissa avaamme myyntityötä tekevän avainhenkilön näkemyksiä HubSpotin hyödyistä.

    Mitä konkreettisia arjen hyötyjä HubSpot tarjoaa myyntityötä tekevälle?

    – Myyjän on tärkeää löytää ratkaisu asiakkaiden kulloisiinkin tarpeisiin. HubSpot auttaa myyntimahdollisuuksien saavuttamisessa, sillä se tarjoaa myyjille valmiita liidejä tai prospekteja myyntityön tueksi. Myyjä saa helposti HubSpotin kautta tietoa asiakkaidensa käyttäytymisestä sekä teemoista, jotka puhuttavat esimerkiksi verkkosivuilla. Näin kontaktoiminen on tehokkaampaa ja kohdennetumpaa. HubSpot antaa syvällisempää ymmärrystä asiakkaan ostopolusta ja niistä sisällöistä, jotka ovat polun eri vaiheissa puhutelleet asiakasta eniten. Myyntimahdollisuudet avautuvat siis HubSpotin kautta myyjälle aivan eri tavalla.

    – HubSpot mahdollistaa yhdeltä näkymältä koko myyntikokonaisuuden hahmottamisen asiakaskohtaisista avaintiedoista, kuten yrityksen päätöksentekijöistä, avoimista tarjouskannoista, dokumenteista sekä muistiinpanoista ja aktiviteeteista. HubSpotissa on myös mahdollista muodostaa monenlaisia raportteja esimerkiksi myynnin aktiivisuuden, tuloksellisuuden, eri asiakasryhmissä onnistumisen, henkilökohtaisen myynnin tai koko tiimin myynnin seurannaksi, joka mahdollistaa myös markkinoinnin kohdennettavuuden kannalta merkittävää dataa. Halutunlaisten raporttien avulla HubSpotissa on mahdollista muokata käyttöliittymät ja näkymät omia tarpeita vastaavaksi sekä muodostaa myyntikampanjalistoja soittoa ja markkinointia varten.

    – HubSpot on siis merkittävä väline myynnin kokonaisuuden järkevöittämisessä. Se on mahdollista integroida yhteen oman sähköpostin kanssa, jolloin haluamasi tiedot tulevat myös sähköpostista näkyviin. Eli tiettyjä asioita ei tarvitse tehdä kahta kertaa eri paikoissa. Asiakkuuksien etenemisestä ja eri kampanjoiden tilanteista saa tärkeää dataa, jotta osataan analysoida onnistumisia ja epäonnistumisia sekä kehittää toimintaa niiden pohjalta.

    Miksi asiakkaamme ottavat HubSpotin mielellään käyttöönsä?

    – Koska HubSpotin käyttäminen on helppoa, räätälöitävissä tarpeiden mukaan sekä mahdollistaa myynnin ja markkinoinnin liittämisen yhdeksi kokonaisuudeksi, asiakkaamme kokevat järjestelmän yhtä hyödylliseksi kuin me itsekin. HubSpotissa maksetaan siitä, mitä tarvitaan ja monipuolinen lisenssivalikoima mahdollistaakin järjestelmän laajentamisen juuri omien tarpeiden mukaiseksi. Käyttämisessä ei makseta turhasta ja perustoiminnot saa HubSpotissa käyttöön jopa ilmaiseksi. Se on selainpohjainen ja käytettävissä missä vain päätelaitteista riippumatta. Mobiilisovellus mahdollistaa asiakkuuksien tietojen tarkistamisen ketterästi vaikka matkalla myyntitapaamiseen!

    HubSpot mahdollistaa asiakastiedon hallinnan järkevöittämisen ja saavutettavuuden yhdessä paikassa koko tiimin kesken. Se on merkittävä edistysaskel monen yrityksen vanhaan asiakashallintajärjestelmään, joka usein tarkoittaa Exceliä.

    – HubSpotin käyttöönottaminen on kumppanin kanssa helppoa eikä se vaadi tietotekniikan mustaa vyötä. Me Balentorilla tarjoamme palveluna HubSpotin käyttöönottoa, joka sisältää teknisen puolen, liiketoimintanne mukaan räätälöitävät pohjat ja käytön perehdytyksen. HubSpotin etuja ovat siis helppokäyttöisyys, räätälöitävyys sekä sen mahdollistama markkinoinnin, myynnin ja asiakkuudenhoidon yhteen liittäminen.

    Teemu Kaakinen
    Yritysvalmentaja
    050 591 2830
    teemu.kaakinen@balentor.fi

    Testaa HubSpot tarpeenne minuutissa!

    Tilaa uutiskirjeemme

    Haluaisitko saada tuoreinta tietoa muutoksen vauhdittamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?

    Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
    Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.

    Ota yhteyttä ja pyydä tarjous

    Kerro hieman tilanteestanne ja tavoitteistanne, niin räätälöidään teille sopiva kokonaisuus yhdessä.





      Jos tarjouspyynnössänne on liitteitä, voitte lähettää tarjouspyynnön osoitteeseen info@balentor.fi

      Teemu Kaakinen
      Yritysvalmentaja
      050 591 2830
      Kirjoitukseen liittyvät
      • Kaikki
      • Kirjoittajan
      • Kategorian
      • Tagien mukaan