image Whitepaper
Markkinoinnin ja asiakkuuksien johtaminen
image Whitepaper
Myynnin prosessien kehittäminen – casekuvaus

Webinaaritallenne
Asiakkaiden ostokäyttäytyminen markkinamurroksessa

Webinaari

Strateginen tekoäly osana asiakasymmärrystä markkinamurroksessa

Webinaari - Asiakkaiden ostokäyttäytyminen markkinamurroksessa

Tällä kertaa webinaarissamme pohdimme, miten asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos vaikuttaa yrityksien ja organisaatioiden toimintaan ja kuinka strategista tekoälyä voidaan hyödyntää tässä. Saatte vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  1. Miten saatte 360° kuvan asiakkaistanne?
  2. Miten saatte johdon ohella esihenkilöt ja koko organisaation ymmärtämään muutostarpeet saadun tiedon pohjalta?
  3. Millä keinoilla tai toimintatavoilla aktivoitte henkilöstön muutoksessa?

Webinaarin vetäjinä toimivat Balentorin toimitusjohtaja ja yritysvalmentaja Pekka Järvinen sekä tutkimusjohtaja Jouni Kahelin. Vieraanamme on tekoälyä radikaalin uudella tavalla hyödyntävä kumppanimme Aiwo Digitalin toimitusjohtaja Atso Vesterinen.

Haluatko keskustella lisää?

Pekka T. Järvinen
Yritysvalmentaja, toimitusjohtaja
0400 483 792
pekka.jarvinen@balentor.fi

Jouni Kahelin
Tutkimusjohtaja
0400 894 959
jouni.kahelin@balentor.fi

Katso webinaaritallenne

Avatar photo
Balentor
Me olemme kumppanisi muutoksessa ja kehityksessä. Autamme asiakkaitamme saavuttamaan päämääränsä toteuttamalla laajoja kehitysohjelmia, räätälöityjä täsmävalmennuksia sekä tutkimuksia ja arviointeja. Toimimme erityisesti johtamisen, asiakaskokemuksen, myynnin sekä työyhteisön kehittämisen alueilla.
Kirjoitukseen liittyvät
  • Kaikki
  • Kirjoittajan
  • Kategorian
  • Tagien mukaan