HubSpotin käyttöönotto ja kehitys
HubSpotin käyttöönotto ja kehitys
Eikö nykyinen CRM palvele muuna kuin asiakaslistana? Ärsyttääkö erilliset myynnin ja markkinoinnin järjestelmät, jonka seurauksena tieto ei kulje ja myyntiputkessanne on pullonkauloja? Tai löytyykö teiltä jo hyvät mahdollisuudet tarjoava HubSpot, mutta ette koe saavanne siitä kaikkea hyötyä irti? Olemme täällä teitä varten.
Paketit

Ensiaskeleet
Ensiaskeleet on paketti pienemmille yrityksille, jotka kaipaavat vakautta tai tasaista kasvua toiminnalleen. Saat kaiken tarvitsemasi tuen myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon yhdistämisen ensiaskeleille.
Lisää yrityksesi tunnettuutta, kasvata verkkosivuvierailijoidesi ja liidiesi määrää, tehosta klousaamista ja varmista hyrrän sujuva pyöriminen.

Kasva ja kehity
Kasva ja kehity on keskikokoisille ja kasvua tavoitteleville yrityksille soveltuva paketti, joka mahdollistaa uudenlaisen myynnin, markkinoinnin ja asiakkuudenhoidon.
Analysoi ja kehitä toimintaa syvällisen datan pohjalta, mahdollista läpinäkyvä ja selkeä tiedonkulku ja ennen kaikkea: tuota parempaa tulosta suunnitelmallisesti.

Uudelle tasolle
Uudelle tasolle -paketti soveltuu yrityksille, joiden markkinat ovat laajat tai kohderyhmiä on useita. Kaipaatte ehkä markkinoinnin osittaista tai kokonaisvaltaista ulkoistamista kumppanille.
Avaa ovet systemaattiselle ja tuloshakuiselle myynnille, markkinoinnille ja asiakkuudenhoidolle konsultoivan kumppanuuden avulla.
Mitä paketti voi mm. sisältää
- Strategia ja suunta tekemiselle pitkällä tähtäimellä sekä sykleissä
- Kampanjamalli
- Sovitut sisällöt: esim. 3 asiakastarinaa tai 5 blogia
- Sosiaalisen median strategia
Lisäksi:
- Kilpailijoista poiketen me tarjoamme kokonaisvaltaisen kumppanuuden: teknisen ymmärryksen lisäksi liiketoiminta- ja ihmisnäkökulmat huomioidaan kaikessa tekemisessämme
- Oma, ketterästi tavoitettavissa oleva asiakkuusvastaava
- Projektinhallinta niin isossa kuvassa kuin operatiivisessa työssä
- HubSpot konsultointi ja linkitys
- Raportointi, seuranta ja yhteiskehitys
Alkusopimus toteutetaan 3kk:n räätälöitävänä pakettina. Sisältö riippuu asiakkaan lähtötilanteesta: haluamme keskittyä olennaiseen.
Mitä paketti voi mm. sisältää
- Strategia ja suunta tekemiselle pitkällä tähtäimellä sekä sykleissä
- Kampanjamalli
- Sovitut sisällöt: esim. 3 asiakastarinaa tai 5 blogia
- 3 sähköpostimarkkinointiviestiä
- Myynnin pipelinen rakentaminen ja/tai kehitys
- Myynnin automaatiot ja workflowt
- Sosiaalisen median hallinta
Lisäksi:
- Kilpailijoista poiketen me tarjoamme kokonaisvaltaisen kumppanuuden: teknisen ymmärryksen lisäksi liiketoiminta- ja ihmisnäkökulmat huomioidaan kaikessa tekemisessämme
- Oma, ketterästi tavoitettavissa oleva asiakkuusvastaava
- Projektinhallinta niin isossa kuvassa kuin operatiivisessa työssä
- HubSpot konsultointi ja linkitys
- Raportointi, seuranta ja yhteiskehitys
Alkusopimus toteutetaan 3kk:n räätälöitävänä pakettina. Sisältö riippuu asiakkaan lähtötilanteesta: haluamme keskittyä olennaiseen.
Mitä paketti voi mm. sisältää
- Strategia ja suunta tekemiselle pitkällä tähtäimellä sekä sykleissä
- Kampanjamalli
- Sovitut sisällöt: esim. 5 asiakastarinaa tai 8 blogia
- 4 sähköpostimarkkinointiviestiä
- Myynnin pipelinen rakentaminen ja/tai kehitys
- Myynnin automaatiot ja workflowt
- Sosiaalisen median hallinta
- Markkinoinnin kytkeminen myyntiin
- Markkinoinnin automaatiot ja liidigenerointi
Lisäksi:
- Kilpailijoista poiketen me tarjoamme kokonaisvaltaisen kumppanuuden: teknisen ymmärryksen lisäksi liiketoiminta- ja ihmisnäkökulmat huomioidaan kaikessa tekemisessämme
- Oma, ketterästi tavoitettavissa oleva asiakkuusvastaava
- Projektinhallinta niin isossa kuvassa kuin operatiivisessa työssä
- HubSpot konsultointi ja linkitys
- Raportointi, seuranta ja yhteiskehitys
Alkusopimus toteutetaan 3kk:n räätälöitävänä pakettina. Sisältö riippuu asiakkaan lähtötilanteesta: haluamme keskittyä olennaiseen.
Yksittäiset projektit

Markkinoinnin modernisointi
Markkinointi on yksi osa HubSpotin niin kutsutusta flywheelistä, jossa yhdistyy myynti, markkinointi ja asiakaspalvelu saumattomasti yhteen. Tämän ideologian avulla on tuotettu merkittävää liiketoimintahyötyä ja asiakaskokemuksen kasvua lukemattomille yrityksille. Me tarjoamme apua markkinointinne valjastamisessa liiketoimintatavoitteita tukevaksi, kiinteäksi osaksi toimintaanne.
- HubSpot Marketing Hubin ja CRM:n käyttöönotto tai kehittäminen
- Tavoitteet
- Markkinointistrategia
- Kampanjamalli ja vuosikello

Verkkosivut CMS-alustalla HubSpotissa
Nykyaikaisella yrityksellä on verkkosivut. Se on kiistaton fakta. Mutta pelkkä verkkosivujen olemassa olo ei riitä, vaan lisäarvoa tuottavat sivut on paitsi suunniteltu myös toteutettu design, käyttäjäystävällisyys ja toimintakehotteet huomioiden. Mitä tavoittelette verkkosivuillanne ja tarjoavatko ne sitä teille tällä hetkellä? Me tarjoamme sekä teknisen että visuaalisen ja verbaalisen osaamisen myyntiä tukevien sivujen suunnitteluun, rakentamiseen ja kehittämiseen.
- Verkkosivujen rakentaminen CMS-alustalle HubSpotiin
- Nykyisten verkkosivujen siirtäminen CMS-alustalle HubSpotiin
- Nykyisten CMS-alustalla olevien verkkosivujen kehittäminen

Myyntiin systematiikkaa
Myynti on usein asia, mihin panostetaan alussa merkittäviä resursseja, mutta myöhemmin se jää helposti yksittäisten ihmisten varaan eikä kulje muiden suunnitelmien mukana. Me autamme asiakkaitamme luomaan myyntiin systematiikkaa, suunnitelmallisuutta, tavoitteita ja kehittämistä.
- HubSpot Sales Hubin ja CRM:n käyttöönotto tai kehittäminen
- Myyntisuunnitelma ja -tavoitteet
- Myynnin automaatiot
- Myynnin tukimateriaalit
- Esim. viestipohjat, landing paget, dokumentit

Asiakaspalvelusta lisäarvoa
Asiakaspalvelu ei ole vain asiakkaiden auttamista ennen myyntipäätöstä ja sen jälkeen sähköpostitse. Nykyaikainen asiakaspalvelu luo lisäarvoa niin asiakkaalle kuin yrityksellekin, koko asiakkuuden ajan eri muodoissa. Me autamme luomaan asiakaspalvelusta yhtä tärkeän osan liiketoimintaa kuin myynnistä ja markkinoinnistakin.
- HubSpot Service Hubin ja CRM:n käyttöönotto tai kehittäminen
- Asiakaspalvelun suunnitelma
- Chat ja muut kanavat sekä työkalut
- Asiakastyytyväisyyskyselyjen pohjat
Hintoihin vaikuttaa mm. HubSpotin nykyiset lisenssitasonne eli otammeko HubSpotin kokonaan käyttöön yhdessä, otammeko käyttöön uusia lisenssitasoja vai kehitämmekö vain nykyistä toimintaa HubSpotissa. Paketit ja projektit myös aina räätälöidään sopimaan parhaiten teidän tarpeisiinne. Kysy rohkeasti lisää!
Etkö löytänyt sopivaa pakettia tai projektia? Ei hätää! Teemme myös räätälöityjä kumppanuuksia päivittäin.
Varaa aika, niin kartoitetaan tarpeenne tarkemmin yhdessä


Markus Söderström
Kehitysasiantuntija
050 5177 559
markus.soderstrom@balentor.fi
HubSpot Solutions Partner

Olemme sertifioitu HubSpot kumppani ja osa
HubSpot Solutions Partner -ohjelmaa.



