image Whitepaper
Uuden ajan B2B-myyntimalli
image Videoblogi:
#Myyntikirja ja Uuden ajan myynti

Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?





    Uuden ajan myyntimallilla vauhtia muutokseen

    Oletko kyllästynyt siihen, että myyntisi toimintatavat ovat kivikautisia? Haluatko virittää myyntisi huippukuntoon? Haluatko saada myynnissä nykypäivän teknologioista kaiken irti? Digi sitä, digi tätä, en ymmärrä tästä yhtään mitään?!? Lataa whitepaper ja saa syvällisempi kokonaiskuva Uuden ajan B2B-myyntimallista!

    Hyvä ystävä, meillä on sinulle ratkaisu!

    Myynnin tulee jatkuvasti uudistua markkinoiden mukana. Tiedätkö sinä, mitä B2B-asiakkaat aidosti haluavat vuonna 2020? Entä seuraavina vuosina? Pinnalle nousee erityisesti personointi. Palvelun odotetaan osuvan tarpeeseen eikä hyllytavara tyydytä tarvetta. Vapaa-ajan arvot tulevat yhä lähemmäs liiketoimintaa ja odotukset kasvavat varsinkin inhimillisten kontaktien kohdalla. Uuden ajan B2B-myyntimallimme huomioi uudet virtaukset ja asiakkaiden käyttäytymisen muutokset.

    Tyrkytysmyynnin aika on ohi.

    Myyjän ajankäyttöä on tarpeen tutkia ja kehittää jatkuvasti. Analyysia tehtäessä usein yllätytään siitä, kuinka pieni osa ajasta loppujen lopuksi käytetään itse myynnillisiin aktiviteetteihin (32 %). Miksi? Mihin muu aika kuluu? Mitä ei-myynnilliset aktiviteetit ovat? Myynnin toimintatapojen ja digitalisoinnin kehittäminen on avainasemassa, jotta voit keskittyä enemmän asiakkaalle tuotettavaan arvoon ja varsinaiseen myyntityöhön.

    Uuden ajan B2B-myyntimalli koostuu kolmesta tasosta, joiden esimerkkejä voitaisiin pinta raapaista:

    Asiakasymmärrys
    • Tiedätkö tärkeimmät kohderyhmäsi? Oletko profiloinut heidät? Osaatko luoda eri asiakastyypeille aidosti arvoa?
    • Asiakkaiden ajattelutavan ja ostokäyttäytymisen muutos – mitä tämä tarkoittaa yrityksemme myynnin kannalta?
    • Mitä teknologioita Uuden ajan B2B-myyntimallissa tullaan hyödyntämään? Näistä yhtenä mainitaksemme meidänkin käyttöönottama Hubspot.
    Myyntikonsepti ja digitalisointi
    • Oletko tunnistanut myyntisi keskeisimmät vaiheet? Oletko yhdenmukaistanut ne?
    • Osaatko arvioita eri vaiheiden toimivuutta digitalisaation ja modernien työkalujen hyödyntämisen kannalta?
    • Mitä teknologioita kannattaa hyödyntää? iStock, Vainu, Zoom, Drift…
    Myynnin johtaminen ja kulttuuri
    • Oletko luonut myynnillesi voittavan strategian? Mittaatko ja palkitsetko oikeita asioita?
    • Luodaan yrityksellesi menestyvä myyntistrategia, mittaristo ja tavoitteet yhdessä
    • Mitä teknologioita kannattaa hyödyntää? Evernote, Pipedrive, Teams…

    Uuden ajan B2B-myyntimallin kehittäminen asiakkaalla

    Kun Uuden ajan B2B-myyntimalli on otettu käyttöön, kuinka jatkokehitys kannattaa toteuttaa? Mitä vaiheita tulee käydä läpi ja miten saat niistä suurimman hyödyn irti?

    Kert Kenner
    Kumppanivalmentaja
    050 548 8278
    kert.kenner@balentor.fi

    Tilaa uutiskirjeemme

    Haluaisitko saada tuoreinta tietoa myynnin, johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?

    Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
    Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.

    Pyydä tarjous

    Kerro hieman tilanteestanne ja tavoitteistanne, niin räätälöimme teille sopivan tarjouksen.





      Jos tarjouspyynnössänne on liitteitä, voitte lähettää tarjouspyynnön osoitteeseen info@balentor.fi

      Kert Kenner
      Yritysvalmentaja
      050 548 8278
      Kirjoitukseen liittyvät
      • Kaikki
      • Kirjoittajan
      • Kategorian
      • Tagien mukaan