image Whitepaper
Uuden ajan B2B-myyntimalli
image Videoblogi:
#Myyntikirja ja Uuden ajan myynti

Ota yhteyttä

Miten voimme olla avuksi?





Uuden ajan myyntimallilla vauhtia muutokseen

Oletko kyllästynyt siihen, että myyntisi toimintatavat ovat kivikautisia? Haluatko virittää myyntisi huippukuntoon? Haluatko saada myynnissä nykypäivän teknologioista kaiken irti? Digi sitä, digi tätä, en ymmärrä tästä yhtään mitään?!? Lataa whitepaper ja saa syvällisempi kokonaiskuva Uuden ajan B2B-myyntimallista!

Hyvä ystävä, meillä on sinulle ratkaisu!

Myynnin tulee jatkuvasti uudistua markkinoiden mukana. Tiedätkö sinä, mitä B2B-asiakkaat aidosti haluavat vuonna 2020? Entä seuraavina vuosina? Pinnalle nousee erityisesti personointi. Palvelun odotetaan osuvan tarpeeseen eikä hyllytavara tyydytä tarvetta. Vapaa-ajan arvot tulevat yhä lähemmäs liiketoimintaa ja odotukset kasvavat varsinkin inhimillisten kontaktien kohdalla. Uuden ajan B2B-myyntimallimme huomioi uudet virtaukset ja asiakkaiden käyttäytymisen muutokset.

Tyrkytysmyynnin aika on ohi.

Myyjän ajankäyttöä on tarpeen tutkia ja kehittää jatkuvasti. Analyysia tehtäessä usein yllätytään siitä, kuinka pieni osa ajasta loppujen lopuksi käytetään itse myynnillisiin aktiviteetteihin (32 %). Miksi? Mihin muu aika kuluu? Mitä ei-myynnilliset aktiviteetit ovat? Myynnin toimintatapojen ja digitalisoinnin kehittäminen on avainasemassa, jotta voit keskittyä enemmän asiakkaalle tuotettavaan arvoon ja varsinaiseen myyntityöhön.

Uuden ajan B2B-myyntimalli koostuu kolmesta tasosta, joiden esimerkkejä voitaisiin pinta raapaista:

Asiakasymmärrys
  • Tiedätkö tärkeimmät kohderyhmäsi? Oletko profiloinut heidät? Osaatko luoda eri asiakastyypeille aidosti arvoa?
  • Asiakkaiden ajattelutavan ja ostokäyttäytymisen muutos – mitä tämä tarkoittaa yrityksemme myynnin kannalta?
  • Mitä teknologioita Uuden ajan B2B-myyntimallissa tullaan hyödyntämään? Näistä yhtenä mainitaksemme meidänkin käyttöönottama Hubspot.
Myyntikonsepti ja digitalisointi
  • Oletko tunnistanut myyntisi keskeisimmät vaiheet? Oletko yhdenmukaistanut ne?
  • Osaatko arvioita eri vaiheiden toimivuutta digitalisaation ja modernien työkalujen hyödyntämisen kannalta?
  • Mitä teknologioita kannattaa hyödyntää? iStock, Vainu, Zoom, Drift…
Myynnin johtaminen ja kulttuuri
  • Oletko luonut myynnillesi voittavan strategian? Mittaatko ja palkitsetko oikeita asioita?
  • Luodaan yrityksellesi menestyvä myyntistrategia, mittaristo ja tavoitteet yhdessä
  • Mitä teknologioita kannattaa hyödyntää? Evernote, Pipedrive, Teams…

Uuden ajan B2B-myyntimallin kehittäminen asiakkaalla

Kun Uuden ajan B2B-myyntimalli on otettu käyttöön, kuinka jatkokehitys kannattaa toteuttaa? Mitä vaiheita tulee käydä läpi ja miten saat niistä suurimman hyödyn irti?

Lataa whitepaper, katso webinaaritallenne tai ota yhteyttä, niin saat tarkemman kuvan Uuden ajan B2B-myyntimallista! 

Kert Kenner
Yritysvalmentaja
050 548 8278
kert.kenner@balentor.fi

Webinaari

Uuden ajan myynnin kehittäminen

Tule kuulemaan, miten Uuden ajan myyntiä kehitetään! Uusi aika: Elämme valistuneiden ja valtaistuneiden asiakkaiden aikakautta. Tämän myötä myynti on murroksessa ja jatkuvassa muutoksessa.

Mitä 2020 asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos pitää sisällään?

Miksi loimme innovatiivisen Uuden ajan myyntimallin ja mistä se koostuu?

Whitepaper

Uuden ajan B2B-myyntimalli

Mitä Uuden ajan B2B-myyntimalli tarkoittaa? Miten uuden ajan myynnin tulisi erota vanhasta tutusta mallista? Lataamalla whitepaperin pääset käsiksi muun muassa näihin nyt markkinoilla puhututtaviin teemoihin:

Uuden ajan B2B-myyntimalli

Asiakasymmärrys

Myyntikonsepti ja digitalisointi

Myynnin johtaminen ja kulttuuri

Tilaa uutiskirjeemme

Haluaisitko saada tuoreinta tietoa myynnin, johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?

Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat muutaman kerran vuodessa suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.

Ota yhteyttä

Haluatko, että olemme sinuun yhteydessä? Jätä yhteystietosi, niin palaamme asiaan!





Kert Kenner
Kert Kenner
Yritysvalmentaja
050 548 8278
Kirjoitukseen liittyvät
  • Kaikki
  • Kirjoittajan
  • Kategorian
  • Tagien mukaan