#Myyntikirjan kirjoittajat Kert Kenner ja Sani Leino osallistuivat Alma Talentin Rivien välistä -liveen, jossa keskusteltiin Uuden ajan B2B-myyntiopuksen syntymisestä ja kirjan ideologiasta.
Mistä idea #Myyntikirjaan lähti?
– Huomattiin, että ei ole sellaista opasta tullut ainakaan meille vastaan kotimaassa, joka antaisi hyvät käytännön tason avaimet siellä arjen myyntityössä. – Sani Leino
– Meillä oli alun perin tavoitteena, että oikeastaan kaikki vähänkin myynnin onnistumiseen liittyvä laitetaan yksiin kansiin kehittämisen näkökulmasta. Se oli aika haastava tavoite, mutta jälkikäteen pitää todeta, varsinkin kun hyvää palautetta on kuullu, että me onnistuttiin siinä aika hyvin! Se oli ehkä sellainen toinen tavoite, luoda sellainen eepos myynnin kehittämisestä, että ”et muuta tarvitsekaan, kuin tämän yhden kirjan, että saat myynnin rokkaamaan”. – Kert Kenner
Mikä sitten on tämä Uusi aika, johon #Myyntikirjassa viitataan? Miten muutos etätyöskentelyssä vaikutti kirjan konseptiin tai myynnin konsepteihin? Kuuntele haastattelu ja inspiroidu!
Uuden ajan B2B-myyntimalli
Mitä Uuden ajan B2B-myyntimalli tarkoittaa? Miten uuden ajan myynnin tulisi erota vanhasta tutusta mallista?
Uuden ajan myynnin kehittäminen
Tule kuulemaan, miten Uuden ajan myyntiä kehitetään! Uusi aika: Elämme valistuneiden ja valtaistuneiden asiakkaiden aikakautta. Tämän myötä myynti on murroksessa ja jatkuvassa muutoksessa.
Tutustu myyntiä käsitteleviin sisältöihimme
Tilaa uutiskirjeemme
Haluaisitko saada tuoreinta tietoa muutoksen vauhdittamisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?
Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.
Ota yhteyttä
Keskustellaanko lisää myynnin kehittämisestä teidän yrityksenne näkökulmasta?