Asiakkaat ja kilpailutilanne
Asiakkaat ja kilpailutilanne
Kuinka voisimme ennakoida muutoksia positioissamme sekä asiakkaiden odotuksissa ja tarpeissa? Miten voisimme parantaa asiakaskokemusta, asiakkaiden uskollisuutta, tuotteita ja palveluita sekä myyjien tuloksellisuutta? Miksi kauppoja hävitään tai asiakkuudet hiipuvat?
Lähestymistapa
Syvällinen asiakasymmärrys on asiakaskeskeisen liiketoiminnan kehittämisen perusta.
- Autamme tunnistamaan asiakkaiden odotukset ja tarpeet, niissä tapahtuvat muutokset ja niiden tarjoamat uudet liiketoimintamahdollisuudet
- Autamme tunnistamaan tärkeimmät tekijät asiakaskokemuksen parantamisessa
- Autamme seuraamaan asiakaskokemuksen kehittymistä

Asiakasymmärryksen syventäminen ja asiakaskokemuksen mittaaminen tuottavat vastauksia mm. seuraavien kysymysten osalta.
Miten voimme parantaa asiakaskokemusta ja tuloksellisuutta nyt?
ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN
Miten voisimme parantaa asiakaskokemusta ja asiakkaiden uskollisuutta?
MYYJIEN TULOKSELLISUUDEN PARANTAMINEN
Kuinka voisimme parantaa myyjien tuloksellisuutta?
Miksi kauppoja hävitään tai asiakkuudet hiipuvat?
Mitä tulee tehdä, jotta menestymme tulevaisuudessa?
ASIAKASSTRATEGIAN TERÄVÖITTÄMINEN JA TULEVAISUUDEN KILPAILUKYKY
Mitä uusia mahdollisuuksia asiakkaista voidaan tunnistaa?
Kuinka tuotteita ja palveluita tulisi kehittää kasvun kiihdyttämiseksi?
Kuinka voisimme ennakoida muutoksia asiakkaiden odotuksissa ja tarpeissa?
Miten asemamme eri asiakkaissa tulee muuttumaan?
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Erinomaisessa asiakaskokemuksessa on kyse siitä, kuinka hyvin asiakkaiden tarpeisiin ja odotuksiin pystytään vastaamaan. Kun tässä onnistutaan, on tuloksena asiakkaiden yhteistyöstä kokeman arvon, suositteluhalukkuuden ja uskollisuuden kasvu.

Palvelut

Asiakkaat ja kilpailutilanne
Strateginen asiakastutkimusten tuottaa syvällistä tietoa asiakkaiden odotuksista ja tarpeista sekä niissä tapahtuvista muutoksista. Tutkimusta hyödynnetään asiakasstrategian terävöittämisessä, uusien liiketoimintamahdollisuuksien tunnistamisessa sekä tarjoaman ja asiakkuuksien kehittämisessä
Asiakastyytyväisyyskysely tuottaa tietoa asiakaskokemuksen kehittämiseen. Sen avulla voidaan tunnistaa tärkeimmät tekijät ja toimenpiteet asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Pulssimaisesti toteutettuna asiakastyytyväisyyskysely tuottaa seurantatietoa asiakaskokemuksen kehittymisestä.
Myyjäarviointi tuottaa tietoa myyjien ja asiakasvastaavien työskentelyn tuloksellisuuden kehittämiseksi
Yhteyshenkilöt

Jouni Kahelin
Tutkimusjohtaja
0400 894 959
jouni.kahelin
@balentor.fi
Yrityksesi kilpailukyky ja tuottavuus tulee kasvamaan
Kytkentä strategiaan – räätälöimme sisällöt asiakkaan tavoitteiden ja strategian mukaisesti.
Kohdennetaan huomio olennaiseen – yhteenvetojen kautta voidaan hahmottaa nopeasti vahvuudet ja tärkeimmät kehitysalueet
Tulkinta suhteessa liiketoimintatavoitteisiin ja strategiaan – tulkitsemme tuloksia suhteessa liiketoimintatavoitteisiin ja strategiaan oikeiden seuraavien kehitysaskeleiden löytämiseksi
Juurisyiden tunnistaminen ja ratkaisuehdotukset – tunnistamme kehitysalueiden lisäksi taustalla olevat juurisyyt ja tuotamme ratkaisuehdotuksia toiminnan kehittämiseksi
Tuki liiketoiminnan kehittämiselle – tutkimuksen lisäksi voimme auttaa toiminnan kehittämisessä tavoitteiden mukaisesti
Lue viimeisimmät blogit liiketoiminnan kehittämisen analytiikasta
Tutkimus- ja konsultointipalveluiden asiakascaset
Lue toteutuksistamme tutustumalla asiakascaseihin. Asiakkaamme kertovat kokemuksistaan ja saamistaan hyödyistä.
Tutkimus- ja konsultointipalveluiden referenssejä
Olemme toimineet yli 20 vuoden ajan lukuisten yritysten kehityskumppanina.






























Kumppaneitamme tutkimus- ja konsultointipalveluissa

Innovatiivinen kumppani SHL mahdollistaa oivalluttavia ratkaisuja liiketoiminnan kehittämiseen.

Maailmanluokan kumppani Fuel50 tuo vauhtia strategiseen osaamisen kehittämiseen ja muutokseen.