Ota yhteyttä

    Miten voimme olla avuksi?


    Asiakkaat ja kilpailutilanne

    Tutkimus- ja konsultointipalvelut

    Asiakkaat ja kilpailutilanne

    Kuinka voisimme ennakoida muutoksia positioissamme sekä asiakkaiden odotuksissa ja tarpeissa? Miten voisimme parantaa asiakaskokemusta, asiakkaiden uskollisuutta, tuotteita ja palveluita sekä myyjien tuloksellisuutta? Miksi kauppoja hävitään tai asiakkuudet hiipuvat?

    Lähestymistapa

    Syvällinen asiakasymmärrys on asiakaskeskeisen liiketoiminnan kehittämisen perusta.

    • Autamme tunnistamaan asiakkaiden odotukset ja tarpeet, niissä tapahtuvat muutokset ja niiden tarjoamat uudet liiketoimintamahdollisuudet
    • Autamme tunnistamaan tärkeimmät tekijät asiakaskokemuksen parantamisessa
    • Autamme seuraamaan asiakaskokemuksen kehittymistä

    Asiakasymmärryksen syventäminen ja asiakaskokemuksen mittaaminen tuottavat vastauksia mm. seuraavien kysymysten osalta.

    Miten voimme parantaa asiakaskokemusta ja tuloksellisuutta nyt?

    ASIAKASKOKEMUKSEN KEHITTÄMINEN

    Miten voisimme parantaa asiakaskokemusta ja asiakkaiden uskollisuutta?

    MYYJIEN TULOKSELLISUUDEN PARANTAMINEN

    Kuinka voisimme parantaa myyjien tuloksellisuutta?

    Miksi kauppoja hävitään tai asiakkuudet hiipuvat?

    Mitä tulee tehdä, jotta menestymme tulevaisuudessa?

    ASIAKASSTRATEGIAN TERÄVÖITTÄMINEN JA TULEVAISUUDEN KILPAILUKYKY

    Mitä uusia mahdollisuuksia asiakkaista voidaan tunnistaa?

    Kuinka tuotteita ja palveluita tulisi kehittää kasvun kiihdyttämiseksi?

    Kuinka voisimme ennakoida muutoksia asiakkaiden odotuksissa ja tarpeissa?

    Miten asemamme eri asiakkaissa tulee muuttumaan?

    Asiakaskokemuksen kehittäminen

    Erinomaisessa asiakaskokemuksessa on kyse siitä, kuinka hyvin asiakkaiden tarpeisiin ja odotuksiin pystytään vastaamaan. Kun tässä onnistutaan, on tuloksena asiakkaiden yhteistyöstä kokeman arvon, suositteluhalukkuuden ja uskollisuuden kasvu.

    Palvelut

    Asiakkaat ja kilpailutilanne

    Strateginen asiakastutkimus

    Strateginen asiakastutkimusten tuottaa syvällistä tietoa asiakkaiden odotuksista ja tarpeista sekä niissä tapahtuvista muutoksista. Tutkimusta hyödynnetään asiakasstrategian terävöittämisessä, uusien liiketoimintamahdollisuuksien tunnistamisessa sekä tarjoaman ja asiakkuuksien kehittämisessä

    Asiakastyytyväisyyskysely

    Asiakastyytyväisyyskysely tuottaa tietoa asiakaskokemuksen kehittämiseen. Sen avulla voidaan tunnistaa tärkeimmät tekijät ja toimenpiteet asiakaskokemuksen kehittämiseksi. Pulssimaisesti toteutettuna asiakastyytyväisyyskysely tuottaa seurantatietoa asiakaskokemuksen kehittymisestä.

    Myyjäarviointi

    Myyjäarviointi tuottaa tietoa myyjien ja asiakasvastaavien työskentelyn tuloksellisuuden kehittämiseksi

    Yhteyshenkilöt

    Jouni Kahelin
    Tutkimusjohtaja
    0400 894 959
    jouni.kahelin
    @balentor.fi

    Yrityksesi kilpailukyky ja tuottavuus tulee kasvamaan

    LINKITYS STRATEGIAAN

    Kytkemme kyselyiden sisällön strategiaanne ja tulosten käsittelyn johtamisjärjestelmäänne.

    OIKEAT SEURAAVAT ASKELEET

    Autamme tulkitsemaan tulokset suhteessa tavoitteisiin ja tunnistamaan oikeat seuraavat askeleet.

    TULOKSET TOIMINNAKSI

    Tuemme kapeikkojen kehittämisessä ja autamme seuraamaan kehitystä.

    Kytkentä strategiaan – räätälöimme sisällöt asiakkaan tavoitteiden ja strategian mukaisesti.

    Kohdennetaan huomio olennaiseen – yhteenvetojen kautta voidaan hahmottaa nopeasti vahvuudet ja tärkeimmät kehitysalueet

    Tulkinta suhteessa liiketoimintatavoitteisiin ja strategiaan – tulkitsemme tuloksia suhteessa liiketoimintatavoitteisiin ja strategiaan oikeiden seuraavien kehitysaskeleiden löytämiseksi

    Juurisyiden tunnistaminen ja ratkaisuehdotukset – tunnistamme kehitysalueiden lisäksi taustalla olevat juurisyyt ja tuotamme ratkaisuehdotuksia toiminnan kehittämiseksi

    Tuki liiketoiminnan kehittämiselle – tutkimuksen lisäksi voimme auttaa toiminnan kehittämisessä tavoitteiden mukaisesti

    Tutkimus- ja konsultointipalveluiden referenssejä

    Olemme toimineet yli 20 vuoden ajan lukuisten yritysten kehityskumppanina.

    Kumppaneitamme tutkimus- ja konsultointipalveluissa

    Innovatiivinen kumppani SHL mahdollistaa oivalluttavia ratkaisuja liiketoiminnan kehittämiseen.

    Maailmanluokan kumppani Fuel50 tuo vauhtia strategiseen osaamisen kehittämiseen ja muutokseen.

    Strateginen tekoäly osana liiketoiminnan kehittämistä luo lähes epäreilua kilpailuetua.