Ota yhteyttä

Miten voimme olla avuksi?





Palvelumuotoilu

Suorituskyky ja prosessit - Management

Palvelumuotoilu

Palvelumuotoilu. Paljon keskustelua herättävä termi ja joka paikassa esiin hyppäävä osaamisalue. Mitä se tarkoittaa käytännössä? Miten valjastat sen omaan käyttötarkoitukseesi?

Haluatko tehdä asiakaskokemuksesta aidon kilpailuedun?

Haluatko nostaa asiakaspalvelun laatutasoa huomattavasti?

Haluatko tietää asiakkaan kriittiset kohtaamispisteet palveluprosessin aikana?

Haluatko tietää, miten asiakaspalvelua ja kokemusta voidaan mitata modernisti?

Jos vastasit kyllä näistä johonkin, ole rohkeasti yhteydessä!

Tekemiämme ratkaisuja

Toimintakentän analysointi ja palveluiden vahvuuksien ja heikkouksien tunnistaminen

Nykyisen palvelupolun mallintamien ja asiakkaiden kosketuspisteiden tunnistaminen

Uusien palvelupolkujen mallintaminen ja niiden käyttöönottosuunnitelman tekeminen

Palvelupoluille mittareiden ja tavoitteiden tunnistaminen ja niiden toimivuuden seuranta

Yhteyshenkilö

Kert Kenner
Yritysvalmentaja
050 548 8278
kert.kenner
@balentor.fi

Kehitystarve selvillä, mutta kumppani puuttuu?

Asiakkaitamme

Olemme toimineet yli 20 vuoden ajan lukuisten yritysten kehityskumppanina.