image Läpi lasikatosta – uudistutko myyjänä? image Omaksu strateginen muutoksen johtajuus –
3 onnistumistekijää

Ota yhteyttä

Miten voimme olla avuksi?





Videoblogisarja:
Kohti asiakaskeskeisintä liiketoimintaa

Tarja Lähdemäen videoblogisarjan mukana pääset asiakaskeskeisyyden ytimeen ja saat lisää näkökulmia siihen, kuinka huomioit asiakkaasi parhaalla mahdollisella tavalla juuri omassa liiketoiminnassasi. Katsomalla seuraavat vlogit sinulle kirkastuu asiakaskeskeisen strategian syvyys, asiakkaan kokeman arvon keskeisyys ja ymmärrys asiakastiedon muodostumisesta asiakasymmärrykseksi.

Ensimmäisessä osassa pysähdytään miettimään strategisesta näkökulmasta palvelevatko organisaation rakenteet, toimintamallit, järjestelmät, prosessit ja koko yrityskulttuuri asiakasta käytännössä. Toisessa jaksossa avataan yritykselle usein tärkeäksi määriteltyjä tavoitteita, joihin on mahdollista päästä käyttämällä asiakastiedosta muodostunutta syvää asiakasymmärrystä. Kolmannessa ja sarjan viimeisessä jaksossa Tarja avaa meille mistä asiakkaan kokema arvo koostuu. Panostamalla siihen, että asiakkaat kokevat arvoa yrityksen toiminnasta, tuotteista ja palveluista, myös asiakkaat tuovat arvoa yritykseen.

Videoblogisarja

Kohti asiakaskeskeisintä liiketoimintaa

Asiakaskeskeinen strategia

Asiakastiedosta asiakasymmärrystä

Asiakasarvosta kilpailuetua

Tarja Lähdemäki
Senior Business Consultant
0400 772 611
tarja.lahdemaki@balentor.fi


Tilaa uutiskirjeemme

Haluaisitko saada tuoreinta tietoa asiakkuuksien, johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisestä suoraan sähköpostiisi?
Liity avainhenkilöiden joukkoon, joille kokoamme ja toimitamme parhaat palat muutaman kerran vuodessa suoraan omaan sähköpostiin.
Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen milloin vain.

Tarja Lähdemäki
Tarja Lähdemäki
Senior Business Consultant
0400 772 611
Kirjoitukseen liittyvät
  • Kaikki
  • Kirjoittajan
  • Kategorian
  • Tagien mukaan